Wednesday, August 9, 2017

Друзі!



Друзі! Я часто розповідаю вам про те, що у руках кожного з нас велика сила. Будь-яка людина може змінити своє життя, побудувати приголомшливу кар’єру, стати справжнім героєм чи зробити так, аби тим, хто поряд, жилося легше. Сьогодні я розповім вам історію Маріуми Бен Йосеф – ізраїльтянки, яка допомогла 46 тисячам дітей і потрапила у номінацію на звання «Героя CNN» першою серед ізраїльтян.

Коли Маріумі було 14 років, вона втекла з дому, переживши досвід насильства. Вона жила просто на вулицях Бостона – спала на лавках та харчувалася зі смітника. Це були дуже важкі два роки. Тоді дівчинка зрозуміла, що їй та іншим дітям, які через різні причини опинилися на вулиці, немає на кого покластися. Та врешті Маріум знайшла можливість повернутися до Ізраїлю, де проходили її дитячі роки. Вона закінчила школу та служила у ЦАХАЛі. У 20 років дівчина завагітніла і майбутнє материнство стало поштовхом для того, аби взятися за справу всього її життя – захищати дітей, що опинилися у складних життєвих ситуаціях.

Спершу Маріума щотижня готувала обіди для молоді, що живе на вулицях. На той час у неї вже був свій дім, тому вона запрошувала усіх до себе на обід. Тих, кому не було куди йти – залишала вдома. Це було понад 30 років тому. Зараз жінка має два будинки, де живуть підлітки віком від 14 до 21 років. Один знаходиться у Тель-Авіві, інший – у Негеві. Загалом їх називають центром Shanti House, і це дійсно «дім миру та гармонії».

За цей час Маріума Бен Йосеф допомогла десяткам тисяч дітей. Тут їм надають тимчасовий притулок та довготривалу психологічну допомогу. Маріума намагається зробити так, аби у Shanti House діти відчули себе, немов удома, у безпеці та спокої. «Це мої діти, моє життя. Ми завжди поряд 24/7. В мене не було своєї сім’ї. У цих дітей теж. Я хочу, аби вони бачили, що навіть у темряві завжди є світло».

Діти надзвичайно вдячні жінці за її зусилля та доброту. Один з безпритульних, який у 16 років опинився на вулиці, розповів: «Я жив дуже важко. Потім дістався центру і тут мене навчили розуміти, що я можу досягти будь чого. Я завжди хотів закінчити школу і мені допомогли. Тут ми знаходимо не просто дах над головою, а дім».

Чи стане Маріума «Героїнею року» CNN визначить журі 4 вересня. Та це звання не грає великої ролі. Бо вона вже героїня для тих, чиї життя вона змінила. Простягайте руку допомоги – інколи вона грає ключову роль у спасінні людини.

No comments:

Post a Comment